ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی خودرو مدل G902

بهترین ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی خودرو مدل G902

ردیاب مگنتی مدل G902 یکی از بروز ترین و جدید ترین محصولات می باشد که با داشتن 6 آهنربای بسیار قوی امکان چسبیدن به سطوح فلزی به طور مشخص زیر خودرو را فراهم می آورد. از ردیاب پرتابل خودرو می توان در همه ی مکان های که سطح فلزی دارد استفاده نمود. ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی مدل G902 دارای ابعاد 11 سانتی متر در 8 سانتی متر با ضخامت 2 سانتی متر با ظرفیت باطری 10.000MA به شما این امکان را میدهد تا با هر بار شارژ کردن باطری داخلی ردیاب از طریق کابل اندروید بین 35 الی 40 روز بصورت مداوم ردیابی کنید.

این جی پی اس مگنتی قابلیت جاسازی در هر قسمت از خودرو و یا هر وسیله ی نقلیه ی دیگر را دارا می باشد و شما می توانید به جای خرید ردیاب خودرو با سیم کشی، مستقیما ردیاب مگنتی که بدون سیم و کاملا سیار می باشد را برای امنیت خودرو خود خریداری نمایید. نصب آسان با قابلیت جابجایی از یک خودرو به خودروی دیگر از امتیازات خرید ردیاب مغناطیسی خودرو می باشد.

کاربرد سنسور نور در ردیاب مگنتی مغناطیسی مدل G902

ردیاب آهنربایی مدل G902 دارای سنسور نور می باشد. سنسور نور یکی از امتیازات ردیاب های مگنتی و مغناطیسی می باشد زیرا زمانی که ردیاب در زیر خودرو یا کانتینر متصل شده است اگر ردیاب از محل نصب کنده و جدا بشود ، به محض رسیدن نور به سنسور ردیاب ، ردیاب بلافاصله به خط مالک پیامک ارسال و سپس تماس میگیرد تا شما را از این اتفاق مطلع سازد. دارا بودن سنسور نور در زیر ردیاب به شما این امکان را میدهد تا در مواقعی که ردیاب توسط شخصی پیدا و از محل نصب در زیر خودرو جدا شود ، بلافاصله سنسور نور ردیاب عمل کرده و جی پی اس مگنتی با شماره شما تماس و اعلام هشدار میکند تا از پیدا شدن ردیاب یا جدا شدن ردیاب از محل نصب شده مطلع گردید.

ردیاب مغناطیسی شنود دار ، کاربرد ضبط صدا در ردیاب مگنتی مدل G902

دارا بودن میکروفن قوی جهت نظارت بر صدای اطراف و همچنین قابلیت ضبط صدا یکی دیگر از امتیازات ردیاب مگنتی شنود دار مدل G902 می باشد. شما میتوانید با خرید ردیاب مگنتی میکروفن دار علاوه بر اینکه بدون نیاز به تکنسین و یا مهارتی خاص براحتی می توانید ردیاب را در هرجایی که میخواهید جایگذاری کنید ، بدون محدودیت مسافت و با تماس به سیم کارت داخل ردیاب می توانید صدای محیط اطراف ردیاب را شنود و نظارت نمایید. همچنین شما میتوانید از طریق نرم افزار حرفه ای AIKA GPS قابلیت ضبط صدا را در ردیاب مگنتی G902 فعال نمایید.

ردیاب بر اثر ارتعاش صدای محیط اطراف میتواند صدا را دریافت و هر 30 ثانیه الی 1 دقیقه یکبار برای شما در نرم افزار ضبط و ذخیره نماید تا در اسرع وقت بتوانید فایل های صدا را گوش دهید. شعاع تحت پوشش برای شنیدن صدای اطراف ردیاب تا 5 متر می باشد اما هر چه فاصله صذا از ردیاب بیشتر باشد وضوح صدا طبعا کمتر خواهد بود.

ابعاد و وزن ردیاب مگنتی پرتابل مغناطیسی مدل G902

ردیاب مغناطیسی مدل G902 دارای طول 11 سانتی متر و عرض 8 سانتی متر با ضخامت 2 سانتی متر و وزنی حدود 300 گرم می باشد. شما میتوانید با توچه به ابعاد مناسب این ردیاب آهنربایی را در قسمت های مختلف بیرون و زیر خودرو و کامیون و کانتینر و حتی داخل خودرو براحتی مخفی و جاسازی نمایید. قدرت آهنربای ردیاب G902 به اندازه ای قوی است که براحتی میتواند وزن ردیاب را تحمل و حتی در تکان های شدید خودرو ، ردیاب به هیچ عنوان جدا نخواهد شد. همچنین جنس بدنه ردیاب از پلاستیک فشرده می باشد که براحتی در مقابل گرما و سرما مقاوم می باشد و گرمای حاصل از گرمای موتور خودرو تاثیر و اختلالی در عملکرد ردیاب نخواهد داشت.

ظرفیت باطری داخلی ردیاب پرتابل مدل G902 و نحوه شارژ باطری

ردیاب پرتابل مدل G902 دارای باطری پلیمری با ظرفیت 10000 میلی آمپر می باشد. باطری ردیاب همانند باطری گوشی های موبایل از طریق کابل اندروید براحتی شارژ می شود و با هر بار شارژ کردن باطری ذاخلی ردیاب بین 35 الی 40 روز می توانید بصورت مداوم ردیابی نمایید. در هنگام شارژ کردن باطری ردیاب چراغ قرمز ردیاب واقع در پشت لاستیک روشن میگردد که نمایانگر در حال شارژ ردیاب است . هر زمان باطری ردیاب فول شارژ شد چراغ قرمز جی پی اس مگنتی خاموش میگردد. همچنین شما از طریق نرم افزار AIKA GPS براحتی می توانید درصد شارژ باطری داخلی ردیاب را مشاهده نمایید. زمانی که باطری داخلی ردیاب رو به اتمام شارژ باشد ، ردیاب هشدار کم شدن میزان ولتاژ باطری را از طریق پیامک به تلفن همراه مالک ردیاب ارسال می نماید.

نرم افزار ، گارانتی و خدمات ردیاب مغناطیسی مدل G902

جی پی اس مغناطیسی مدل G902 از نرم افزار اندروید و IOS بنام AIKA GPS بهره می برد. دسترسی همزمان به چند کاربرد برای ورود به نرم افزار و مشاهده همزمان چند ردیاب در یک پنل کاربری از ویژگی های نرم افزار این محصول ارزشمند می باشد. شما میتوانید با خرید ردیاب مگنتی از رایان جی پی اس 10 سال اکانت نرم افزاری هدیه بگیرید و بدون پرداخت شارژ و آبونمان سالیانه از خدمات رایگان شرکت بهره مند گردید. گارانتی 6 ماهه تعویض برد داخلی ردیاب از امتیازات خرید ردیاب مگنتی از رایان جی پی اس می باشد.

باطری ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی G902+

این ردیاب مگنتی خودرو قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، دارای باطری پرقدرت داخلی 10000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 40روز بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند و در مدل G902+ با ظرفیت باطری 11000 میلی آمپر میتواند تا 50 روز بصورت مدام کار کند.

استفاده از تکنولوژی های LBS+GSM+GPRS+GPS ، جهت ردیابی قوی با دقت و سرعت بالا .

دستگاه ردیاب خودرو ( ردیاب آهنربایی ، ردیاب مگنتی ) کاملاً مقاوم در برابر آب و رطوبت ( ردیاب ضد آب آهنربایی ) .

مناسب جهت کنترل و ردیابی انواع وسایل خانگی که قابل سرقت کردن هستند. همانند گاوصندوق

قابلیت اتصال به بدنه انواع کانتینرهای حمل و نقل ریلی ، جاده ای ، دریایی ، هوایی

مناسب برای انواع ماشین ، وسیله نقلیه iمانند موتور سیکلت ، اتوبوس ، تراکتور ، قایق ، مینی بوس ، هواپیما ، کشتی ، دوچرخه .

دارای استاندارد IP65 ، که امکان کار کردن دستگاه در شرایط بد جوی را فراهم می کند.

استفاده از باطری پر قدرت داخلی بدون نیاز به اتصال به شارژر برای مدت زمان طولانی

دارای پنل قدرتمند به جهت ردیابی و مسیر های پیموده شده.

امکان دریافت موقعیت جغرافیایی دستگاه با یک SMS

آهنربای قدرتمند ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی G902

این ردیاب دارای 6 آهن ربای قوی می باشد که می توان سریع و بدون نیاز به نصب آن را به هر سطح فلزی مانند ماشین شخصی و شرکتی , بارهای ترانزیتی, کندو عسل, لوازم خانگی و دیگر اشیای گران قیمت بچسپانید بطوری که با قدرت دو دست به سختی کنده می شود آهنربای پشت دستگاه به اندازه کافی قوی است که می تواند وزن دستگاه و تکان هایی که ماشین می خورد را تحمل کند و از وسیله نقلیه جدا نشود. ردیاب مغناطیسی G902 ضدآب و ضد گردوغبار است و در برف و باران یا گرمای شدید بخوبی کار می کند و می توانید آن را به جاهایی مانند زیر ماشین, زیر صندلی, زیر سپر عقب و جلو ماشین, داخل گلگیرهای جلو و عقب و … بچسبانید  و بدون هیچ صدا یا موردی برای دیده شدن اقدام به ردیابی از طریق لب تاب یا موبایل نماید.

ردیاب مگنتی خودرو ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی G902 با چه سیم کارتی کار میکند؟

کلیه ردیاب های مگنتی و مغناطیسی و ردیاب خودرو با سیم کارت کار میکنند. ردیاب برای ارسال اطلاعات به نرم افزار روی گوشی تلفن همراه شما و نمایش موقعیت آنلاین نیاز به داشتن اینترنت دارد و برای دریافت موقعیت با SMS نیاز به شارژ پولی . بهترین سیم کارت برای ردیاب ها معمولا همراه اول می باشد اما شما میتوانید از سایر اپراتورهای ایرانسل یا رایتل نیز برای داخل ردیاب استفاده نمایید . الویت استفاده از نوع اپراتور بستگی به محل سکونت شما و یا شهر شما دارد به این علت که قدرت آنتن دهی اپراتور ها در مناطق و شهرهای مختلف متفاوت می باشد. پس برای ردیاب خود سیم کارتی تهیه نمایید که در محل سکونت و شهر شما اپراتور خدمات بهتری ارائه می دهد.

کاربردهای ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل خودرو ردیاب مغناطیسی G902

1- ردیابی اشیاء قیمتی و چمدان:

یکی از دغدغه های مهمی که دارندگان اشیاء قیمتی یا چمدان ها در مسافرت های داخلی و خارجی دارند بحث دزدیده شدن یا گم شدن آنها می باشد از طرفی برای یک سری افراد مهم است که مرتب از مکان آنها اطلاع داشته باشند یا بدانند در مسیر رسیدن به مقصد درکجا و چه مرحله ای است، شما می توانید با گذاشتن این ردیاب درون چمدان یا دیگر اشیای قیمتی با قراردان یک سیمکارت مانند ایرانسل یا همراه اول در هر کشوری، از مکان دقیق چمدان یا دیگر اشیاء قیمتی خود لحظه به لحظه اطلاع داشته باشید بدون اینکه نگران تمام شدن شارژ آن باشید.

 

2-ردیابی انواع ماشین های  شخصی و شرکتی:

این مدل ردیاب بوسیله آهن ربای قوی که دارد بدون نیاز به نصب و سیم کشی بر روی هر جایی از خودروهای سبک و سنگین چسپانده می شود و حتی در تصادفات و ضربات شدید قابل جداشدن نیست و شما می توانید به عنوان یک ردیاب مخفی بسیار قوی بدون اینکه راننده متوجه شود اقدام به ردیابی خودرو نموده و تا 10 الی 100 روز با توجه به نوع ردیاب، نیاز به شارژ مجدد ندارد و به دلیل اینکه ضد آب است، حتی در حالتی که خودرو در سیل و گل و لای گرفتار شده است مکان دقیق خودرو را نمایش می دهد.

3-ردیابی کندو عسل و لوازم خانگی:

آب و هوای مناسبی که کشور ما دارد باعث شده که بسیاری به حرفه نگهداری و پرورش کندو عسل رو بیاورند ولی به دلیل مشکلاتی که این حرفه پرمشغله دارند اکثرا ناچار هستند کندوها را در محلی دور از شهر یا محل زندگی نگهداری کنند، در حالی که یکی از نگرانیهای اصلی کندوداران حفاظت و دزدیده شدن کندو می باشد که حتی با استخدام نگهبان نیز قادر به تامین امنیت کامل آن نیستند، شما با استفاده از این ردیاب قدرتمند می توانید آن را در کندو مخفی کنید و بدون نگرانی از اتمام شارژ یا کنده شدن آن در هر لحظه اقدام به ردیابی بصورت آنلاین و آفلاین نماید و در هر شرایط آب و هوایی در مناطق گرمسیر و سردسیر یا بارانی بدون نیاز به سرویس سالانه از آن استفاده کنید و امنیت صد درصدی کندوها را تامین نمایید.

4-ردیابی کانتینر ها و بارهای ترانزیتی:

 بدلیل اینکه محموله های ترانزیتی از کشورهای مختلفی عبور می کند تا به مقصد برسد، گاها ماه ها طول می کشد تا به دست صاحبان خود برسند، یکی از نیازهای صاحبان این محموله ها  اطلاع از مکان محموله و دانستن زمان دقیق رسیدن آن به مقصد می باشد، با قرار دادن یا چسپاندن این ردیاب در محموله های ترانزیتی یا کانتینرها با توجه به باطری قوی که دارد، با جاگذاری یک سیمکارت ایرانسل یا همراه اول در درون آن ، برای ماه ها می توانید بار خود را در هر کشوری ردیابی کنید و حتی در نقاط کور و بدون سیگنال نیز به خوبی کار می کند و تا رسیدن محموله مشکلی بابت تمام شدن شارژ ندارد.

5 مزیت ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی نسبت به دیگر ردیاب ها

1-دارای باطری قدرتمند داخلی:

ویژگی بارز این ردیاب که آن را از سایر ردیابها متمایز کرده است باطری بسیار قدرتمند 10000 میلی آمپری آن می باشد که قوی ترین باطری ردیاب موجود در بازار می باشد که می تواند در حالت آنلاین تا 40 روز کار می کند. و وقتی شارژ تمام شد دوباره بوسیله شارژر همراه می توانید آن را شارژ کرده و مجددا به مدت طولانی استفاده کنید.

2-دارای آهن ربای بسیار قوی:

این ردیاب با دارا بودن  آهن ربای قوی ، بر روی هر سطح فلزی چسپانده می شود بدون اینکه نگران افتادن یا خراب شدن آن باشید. بدلیل اینکه ضد آب و ضد گرد و غبار است در هر شرایط آب و هوایی گرمسیر، سردسیر، مرطوب و در معرض برف و باران با آنتن دهی بالا عمل می کند. و بدون نیاز به سرویس یا تعمیر سالانه عملیات ردیابی را انجام می دهد.

3-بدون نیاز به نصب:

 این ردیاب دارای باطری داخلی است و نیاز به اتصال به سیستم برق را ندارد و به دلیل اینکه آنتن آن نیز داخل خود دستگاه است نیاز به نصب ندارد و خیلی سریع استفاده می شود. هر شخصی بدون کوچکترین دانش و سواد کافی است فقط آنرا بوسیله آهنربا داخلی که دارد به هر جایی بچسپاند و می تواند برای ردیابی خودرو ، کامیون ، کانتینر ، وسایل شخصی ، وسایل گران قیمت و … استفاده و ردیابی کند.

4-دارای آنتن داخلی قدرتمند LBS :

 این دستگاه دارای آنتن داخلی پرقدرت و مجهز به سیستم LBS  است. کاربرد آنتن LBS در زمانی اهمیت دارد که ردیاب وارد نقاطی شود که اپراتور سیم کارت داخل ردیاب پرتابل شما فاقد خدمات و آنتن دهی و در واقع در نقطه کور قرار دارد. در این مواقع ردیاب از طریق آنتن LBS بوسیله دکل مخابرات شعاع 5 کیلومتری را به شما در نرم افزار نمایش می دهد تا حدود منطقه ای که ردیاب در آنجا قرار گرفته است را به شما اطلاع بدهد.

5- نقطه زن بودن ردیاب مغناطیسی G902

ردیاب مغناطیسی G902 دارای ماژول جی پی اس MTK high sensitivity chip می باشد که قادر است دقیق ترین موقعیت را از ماهواره برای نمایش موقعیت در نقشه گوگل مپ به شما نمایش دهد. همچنین آنتن های داخلی GPS و GSM ردیاب به شما این امکان را میدهد تا در نقاط فاقد آنتن دهی اینترنتی براحتی از طریق SMS دسترسی به موقعیت ردیاب را داشته باشید.

امکانات ردیاب مگنتی ردیاب پرتابل ردیاب مغناطیسی

دارای باطری داخلی 10.000 میلی آمپر

نگهداری شارژ از 35 الی 40 روز

ابعاد 112 * 77 * 27 میلی متر

وزن 300g

بدنه از جنس پلاستیک محکم و فشرده

ضد آب IP65

قدرت خروجی 5w

باند GSM / GPRS 850/900/1800 / 1900Mhz

دارای 6عدد آهنربای بسیار قوی

دارای نرم افزار اندروید و IOS برای تلفن همراه

دارای میکروفن داخلی با قابلیت شنود با وضوح بالا

قابلیت ضبط صدا و ارسال فایل صوتی با اینترنت از طریق نرم افزار

نمایش تردد های وسیله نقلیه بصورت آنلاین و لحظه ای

دریافت موقعیت وسیله نقلیه بصورت آفلاین با SMS بدون نیاز به اینترنت

نمایش شارژ باطری داخلی ردیاب

نمایش سرعت لحظه ای وسیله نقلیه

نمایش تردد های گذشته تا 6ماه قبل

نمایش سرعت های طی شده در طول مسیر

هشدار جابجایی

هشدار ضربه

تعیین محدودیت سرعت

تعیین محدودیت منطقه

دقت در فضای باز 1 الی 5 متر

اعلام هشدار در صورت کم شدن شارژ باطری داخلی ردیاب

تماس با مدیر در صورت وارد شدن ضربه یا جابجایی

قابلیت حالت استندبای بصورت دستی و خاموش و روشن کردن ردیاب از راه دور برای نگهداری شارژ بیشتر

بهترین ها را با ما تجربه کنید

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *