تعمیرات و سرویس کاری درب های اتوماتیک جک پارکینگی درب های اتوماتیک و شیشه ای در شیراز و استان فارس 09176303966

تعمیرات و سرویس کاری درب های اتوماتیک جک پارکینگی درب های اتوماتیک و شیشه ای در شیراز و استان فارس 09176303966

تعمیردرب ریموت تعمیر کرکره برقی تعمیرات در هر مرحله قطعات دستگاه تست می شودتا مشکلی وجود نداشته باشدو همچنین قطعات جک اتوماتیک بعد از تعمیرات و سرویس، توسط متخصصین این شرکت در محل نصب میشود و پس از تست های لازم تاییدیه مشتری به آن فاکتور شرکتی تحویل داده می شود.بی اف تی BFT ، فک FAAC ، پروتکو Proteco ، زومر Sommer جک یورو ماتیک، بنینکا Beninca ، نایس Nice ، وی تو V2 ، کوچی Cucci جک برقی ام هوس، لایف Life ، فادینی Fadini ، یوتاب Utab ، اپراتور بتا Beta و..

.مرکز خدمات پس از فروش و تعمیرات و سرویس کاری درب های اتوماتیک وجک پارکینگی لازم بذکر است که دراین قسمت تعمیرات درب اتوماتیک توسط متخصصین این شرکت باتوانایی علمی بالا جهت تعمیرات کلیه قطعات درب های اتوماتیک شامل تمامی قطعات و اجزای لازم از قبیل قطعات موتور جک ، ریل و ماردونی ، ریل تلسکوپی ، سنسورهای رگلاژ جک ، مگنت ها ، میکروسوئیچ ها ، بلبورینگ های موتور ، دنده و گیربکس ، IC های رگلاتور و دیگر اجزای بورد کنترل جک و ترانسفورماتور وترمینالها و تغذیه چشمی ها و .

تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی لولایی لولایی باز و بسته کردن درب پارکینگ به صورت دستی کاری بسیار سخت، خسته کننده و زمان‌بر است. امروزه برای سهولت و تسریع کارها، درب های اتوماتیک فروانی برای راحتی بشر اختراع شده است. ما در اینجا به انواع مختلفی از درب اتوماتیک پارکینگی لولایی اشاره می کنیم تا به راحتی بتوانید نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی که نیاز دارید را انتخاب کنید.

فرایند باز و بسته شدن درب اتوماتیک پارکینگی لولایی بسیار آسان و سریع است. این درب ها دارای یک چشم الکترونیک یا دستگاه کارت خوان هستند. این ویژگی باعث شده است محل هایی که دارای افراد سالمند و یا معلول است، بیشتر به استفاده از این نوع درب ها روی آورند.

تعمیردرب اتوماتیک پارکینگی لولایی دو لنگه

در این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، دولنگه مشابه در کنار همدیگر قرار دارند و با استفاده از جک های بازوئی یا جک های زیرسطحی باز و بسته می شوند. این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی به دلیل اینکه برای باز شدن نیاز به فضای زیادی دارند برای ساختمان هایی مناسب هستند که از اطراف فضای زیادی داشته باشند. این نوع درب ها وابسته به نوع جک و نیاز کاربران می توانند تا زاویه 180 درجه باز شود.

تعمیردرب اتوماتیک لولایی تک لنگه

این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، دارای یک لنگه درب است که به یک سمت باز می شود. برعکس نوع قبلی این نوع درب تا 90 درجه باز می شود. این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی دارای یک قفل برقی است و از باز شدن بیش از حد درب جلوگیری می کند. این نوع درب مناسب ساختمان هایی است که دارای رمپ هستند.

تعمیردرب اتوماتیک لولایی زیرسطحی

در این مدل درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، جک بر روی درب قرار ندارد. این نوع درب ها ضد زنگ و ضد آب هستند، چرا که کاربرد اصلی آن‌ها در زیرزمین است.

تعمیردرب اتوماتیک لولایی خرچنگی

این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی، مخصوص محل هایی است که فاصله سطح درب با دیوار کمتر از 10 سانتی متر است. سیستم این نوع درب قدرت جابجایی وزن 250 کیلوگرم و عرض 5 متر را دارد. این نوع درب اتوماتیک لولایی دارای ویژگی های مختلفی از جمله پشتیبانی از باتری در مواقع قطع برق، عملکرد هوشمند و قابل کنترل، سیکل کاری بدون محدودیت، تغییر سرعت حرکت و غیره می باشد.

به طور کلی این نوع درب اتوماتیک پارکینگی لولایی با استفاده از جک های الکترومکانیکی (بسیار مناسب برای خانه های شخصی و کم تردد) و جک های هیرولیکی (بسیار مناسب برای کارخانه ها و جاهای پر تردد) کار می کنند.

تعمیر درب کرکره ای پارکینگ، یکی از بهترین گزینه های دردسترس و کاربردی در حوزه درب پارکینگ است. تعمیر درب کرکره ای پارکینگ باز شدن عمودی آرام، با ملایت و به سادگی کار می‌کند.

نوع کرکره برقی درب های پارکینگی، نیاز به حداقل فضای ممکن دارد. این مسئله مهم ترین ویژگی است که واقعا آن را از انواع دیگر درب های پراکینگ قدیمی متمایز کرده است. باز شدن عمودی کرکره برقی به این معنی است که صاحبان قادر هستند از طول پارکینگ و مسیر رانندگی خود حداقل استفاده را ببرند. این امر همچنین به آنها اجازه می دهد تا بدون هیچ محدودیتی دقیقا در کنار درب وروردی پارک کنند. مکانیسم باز شدن تعمیر درب کرکره ای پارکینگ همچنین به این معنی است که شما می توانید با خیال راحت وسایل نقلیه را پارک کنید و درب را بدون اینکه چیزی مانع باز و بسته شدن درب شود ببندیم.

اندازه کوچک غلطک کرکره که به یک کرکره برقی تعلق دارد به این معنی است که درب را می توان در هر موقعیتی که شاید ارتفاع محدود یا مانع کننده داشته باشد، نصب کرد ( راه حلی که درب های دیگر نمی توانند ارائه دهند). اگر شما یک کنتور، یک جعبه فیوز یا درب درونی دارید که شاید مانع مکانیسم درب پارکینگ شود، در آن زمان یک تعمیر درب کرکره ای پارکینگ چاره کار شما است. اندازه متوسط کرکره حدود 300 در 300 میلی متر از نظر ضخامت است؛ اگرچه وابسته به موقعیت نصب و موادی که برای کرکره انتخاب و استفاده می شود، می تواند بزرگ تر باشد.

یک مزیت دیگری که تعمیر درب کرکره ای پارکینگ در مقایسه با درب های دیگر پارکینگی ارائه می دهند، این است که اکثر اوقات درب کرکره ای پارکینگ طبق سفارشات مردم ساخته می شوند و بنابراین می توانند بر طبق توضیحات دقیق شما و هر اندازه ای که بخواهید سفارش داده شوند. یک حق انتخاب نامحدود از رنگ ها نیز وجود دارد. این امر به شما اجازه می دهد بهترین درب کرکره ای مناسب خود را پیدا کنید که برای شما و ملک شما مناسب است.

مزایای درب کرکره ای پارکینگ در یک نگاه

امنیت بالا

کنترل از راه دور

ذخیره فضا

بدون اثر داخلی

طبق سفارشات و اندازه دلخواه

در زمان انتخاب درب کرکره ای خود مراقب باشید

زمانی که به درب کرکره ای پارکینگ به طور آنلاین یا بر روی کاغذ نگاه می کنید، شاید درب هایی که می بینید خیلی مشابه به نظر آیند؛ اما تفاوت واقعی در طول عمر محصول قرار دارد.

تفاوت در کیفیت بالاتر و قابلیت اعتماد طولانی مدت، چیزی است که به راحتی از روی ظاهر نمی توان آن را تشخیص داد.

آن نوع از تعمیر درب کرکره ای پارکینگ که کیفیت پایینی دارند، خودشان سریعا خراب می شوند. قیمت این تفاوت را ایجاد می کند.

تعمیر درب کرکره ای یکی از قطعاتی است که امروزه نقش بسیار مهمی در امنیت و آسایش مردم بازی می کند. تعمیر درب کرکره ای مانع هدر رفتن انرژی می شود، ضد سرقت است، مانع نفوذ دیگران به داخل ساختمان می شود و فضای کمی اشغال می کند (در بالای درب کرکرهای جمع می شوند یا به سمت داخل یا بیرون باز و بسته می شود). نصب این درب ها هزینه زیادی ندارد و درصورت آسیب هر یک از تیغه ها، به راحتی می توان آن را تعمیر کرد. در زمان قطع شدن برق، نیاز نیست نگران باشید، چرا که این درب ها یک اهرم دستی دارند که می توانید با استفاده از آن، درب کرکره ای را باز و بسته کنید و در مواردی دارای باتری پشتیبان هستند.

تعمیر درب کرکره ای فروشگاهی

این درب های جایگزین درب های کشویی قدیمی فروشگاه ها شده اند. از مهمترین ویژگی های این نوع درب تنوع رنگ متناسب با دکور، ایمنی بالا، سیستم هوشمند، قابلیت تبدیل به حالت دستی در زمان قطع شدن برق و غیره می باشد.

تعمیر درب کرکره ای پارکینگی

این نوع درب کرکره فضای کمی اشغال می کند و برای پارکینگ هایی که محدودیت جا دارند بسیار مناسب هستند. از مهمترین ویژگی های این درب کرکره‌ای می توان به کاربرد آسان، حرکت آرام و بی صدا، مصرف نیروی کم، ایجاد امنیت با قفل خاص، کنترل از راه دور، قابلیت کنترل دستی و غیره اشاره کرد.

تعمیر درب کرکره ای کرکره پنجره ای

این نوع کرکره مناسب پنجره های کارخانه ها، ساختمان ها، مجتمع ها و هرجایی که حائز اهمیت بالای است می باشد. این درب ها همچون تعمیر درب کرکره ایفروشگاهی با استفاده از ریموت باز می شوند و در مواقع قطعی برق همچون درب کرکره پارکینگی به صورت دستی امکان باز و بسته کردن آن وجود دارد. استفاده از این درب ها باعث زیبایی و افزایش امنیت ساختمان ها و منازل ویلایی شده است. این درب ها مانع هدر رفتن انرژی می شود، چرا که در فصول مختلف وابسته به نوع فصل همچون عایق سرما و گرما عمل می کند.

تعمیر درب کرکره ای صنعتی

از درب کرکره صنعتی برای کارخانه ها، انبارها و جاهای صنعتی دیگر استفاده می شود. جنس تیغه و ریل های این نوع کرکره گالوانیزه فوم دار و اکسترود آلومینیومی است تا دربرابر عوامل طبیعی مثل باد مقاومت داشته باشد.

وابسته به نوع کاربرد و میزان تردد، انواع مختلفی از درب های اتوماتیک کرکره ای مورد استفاده قرار می گیرند. این درب های اتوماتیک کرکره ای دارای سه نوع موتور (توبولار، سانترال، ساید) هستند که مناسب با نیاز افراد تعبیه شده اند.

تعمیرات کرکره های برقی کرکره های امنیتی و کرکره های ضد حریق، برای ایمن نگه داشتن ملک شما ضروری هستند. می دانیم که یک کرکره برقی خراب یا دارای نقص فنی، نیازمند تعمیرات فوری و ضروری است. به همین دلیل گروه نگه داری و تعمیرات کرکره های برقی ما، 24 ساعته، در 356 روز سال برای ارائه خدمات به شما آماده هستند.

آیا کرکره برقی شما دچار مشکل شده است؟ یک تماس فوری با گروه ما، باعث می شود خدمات سریعی از گروه متخصصان و تکنسین های حرفه ای ما دریافت کنید.

تعمیرات کرکره برقی سودمند

در بیشتر اوقات، گروه تکنسین تعمیرات کرکره های برقی ما می توانند به سرعت مشکل کرکره برقی شما را حل کنند. همین که تعمیرکاران ما موقعیت را بررسی و ارزیابی کنند، تجهیزات و کارهای لازم برای تعمیر کردن کرکره آسیب دیده یا خراب را به شما می گویند. اگر تعمیرات کرکره های برقی نیازمند قطعاتی برای تعویض باشد، قبل از اینکه کار را ادامه دهیم شما را در جریان قرار می دهیم و از شما تصدیق می گیریم.

خدماتی که برای تعمیر سیستم های درب اتوماتیک ارائه می دهیم شامل این موارد می شود:

کرکره های برقی تعمیرات کرکره های برقی

کرکره های اتوماتیک تعمیرات کرکره های برقی

درب های اتوماتیکت عمیرات کرکره های برقی

درب برقیتعمیرات کرکره های برقی

درب کنترلیتعمیرات کرکره های برقی

درب پارکینگتعمیرات کرکره های برقی

درب های صنعتی تعمیرات کرکره های برقی

دروازه ها و موانع پارک ماشینتعمیرات کرکره های برقی

تعمیرات کرکره های برقیتعمیرات کرکره های برقی

بعد از اینکه به شما کمک کردیم تا راه حل مناسب برای تعمیرات کرکره های برقی را انتخاب کنید، می توانید اطمینان خاطر داشته باشید که هر یک از متصدیان ما کاملا آموزش دیده هستند و به شیوه درست حفظ و نصب آگاهی کامل دارند.

یادداشت کردن تعمیرات کرکره های برقی

لازم است که شما یک یادداشت ثبت شده از نگه داری و تعمیرات کرکره های برقی خود داشته باشید. در این یادداشت باید تمام سرویس ها و کارهای تعمیراتی که بر روی کرکره برقی شما انجام داده شده است، نوشته شود. در این شرایط تعمیرکاران به راحتی آسیب را شناسایی و آن را حل می کنند.

به علاوه، تضمین می کنیم درب هایی که برای شما فراهم می کنیم، بهترین کیفیت را دارند و گروه ما تضمین می کند که این درب ها تا چندین سال بدون هیچ گونه آسیبی برای شما کار خواهند کرد.

تکنسین ها و متخصصان تعمیراتی ما یک سیستم مدیریت با کیفیت دارند. آنها تحت آموزش های مربوطه خاص قرار گرفته اند و می توانند بهترین خدمات را به شما ارائه دهند.

بهتر است شما هر از گاهی از یک مهندس سرویس قطعات بخواهید تا نگاهی به کرکره شما اندازد. در این شرایط آن فرد می تواند هر نوع پوسیدگی غیرطبیعی و از هم گسیختگی یا آسیبی که به کرکره برقی شما وارد شده است را شناسایی کند و پیش از آسیب جدی آن را حل کند.

تعمیر اجزای کرکره برقی گاهی اوقات استفاده از کرکره برقی می تواند باعث خطر شود. در چنین مواردی شما باید اجزای کرکره برقی را به خوبی بشناسید تا بتوانید این خطرات را مدیریت کنید. از آنجایی که بیشتر کرکره هایی که ما می سازیم، موتور توبولار دارند، در اینجا به بررسی اجزای کرکره برقی می پردازیم.

ساختارتعمیر اجزای کرکره برقی

صفحه چیک (Cheek plate)

غلطکی که کرکره را در محل نگه می دارد به وسیله دو صفحه برجسته و تحمل کننده وزن، پشتیبانی می شود (همچنین با نام صفحه های انتهایی شناخته می شوند). این صفحه ها به وسیله ساختار ساختمان محکم شده اند و از ثابت کننده های مناسب استفاده می کنند تا وزن کامل کرکره را نگه دارند.

میله پرچم

صفحه چیک یا به زاویه عمودی یا مستقیما به بالای غلاف وصل شده است. زاویه عمودی میله به ساختار ساختمان محکم شده است تا پشتیبانی افزوده ایجاد کند و به نصب کرکره کمک کند.

قرقره جمع کننده

کرکره برقی به وسیله یک قرقره عریض نگه داشته می شود که از هر طرف، به وسیله صفحه چیک حفظ می شود. قرقره دارای یک لوله فولادی و یک موتور توبولار است که در انتهای یک سمت تعبیه شده است و در انتهای مخالف آن شفت قرار دارد.

موتور توبولار

یکی دیگر از اجزای کرکره برقی موتور توبولار است. یک موتور توبولار در بالای غلاف کرکره قرار دارد. موتور نسبت به غلاف برآمده تر است که شامل یک چشمی برتر دستی (زمانی که امکانات برتر دستی اضافه شود)، منبع تغذیه برق و یک جفت کلید برای کنترل کردن حداکثر سرعت حرکت کرکره برقی است. موتور دارای یک قابلیت توقف مناسب است تا زمانی که کرکره به میزان باز یا بسته شدن مورد نظر رسید، بتوان آن را متوقف کرد.

ترمز ایمن

در زمانی که موتور مشکلی داشته باشد، این ترمز گریز از مرکز، مانع پایین آمدن کرکره می شود. اگر زمانی که کرکره در موقعیت جمع شده قرار دارد یا زمانی که با یک سرعت غیرقابل کنترل رو به پایین آمدن است، ترمز دایر موتور نتواند کرکره را ثابت نگه دارد، ترمز ایمن فعال خواهد شد و کرکره را کاملا متوقف می کند.

یاطاقان

زمانی که یک ترمز ایمن تعبیه نشود، یک یاطاقان به صفحه چیک اضافه می شود تا از غلاف پشتیبانی کند.

غلاف ها

کرکره از طریق دو غلاف جانبی به بالا و پایین هدایت می شوند. طراحی آن‌ها به شکل «U» است.

کرکره تعمیر اجزای کرکره برقی

کرکره ها به طور کلی از جنس فولاد یا آلومینیوم ساخته شده اند که از درون به همدیگر قفل شده اند.

ریل انتهایی

بخش پایین نهایی کرکره، ریل است و اغلب شکل «T» یا «L» دارد تا استحکام بیشتری داشته باشد.

پوشش سایبان

این پوشش به عنوان سرپوش نیز شناخته می شود. نصب این مورد کاملا اختیاری است. این پوشش از جنس فولاد گالوانیزه است و طوری طراحی شده است تا در اطراف صفحات بپیچد و از کرکره در مقابل باران و خاک محافظت کند.

رنگ و روغن تعمیر اجزای کرکره برقی

محصولات آلومینیومی می توانند با استفاده از یک رنگ نقره مانند یا پودری از رنگ های مختلف اندویزه شوند.

تعمیرموتورکرکره برقی

اجزای تشکیل دهنده درب های اتوماتیک شیشه ای

ریموت کنترل درب های اتوماتیک شیشه ای

کنترل باکس انواع درب های اتوماتیک شیشه ای

سنسور های ایمنی بین درب ها درب های اتوماتیک شیشه ای

سنسور بالای دربی درب های اتوماتیک شیشه ای

موتورو برد انواع درب های اتوماتیک شیشه ای

تعمیر کرکره برقی

تعمیر کرکره ها برقی ،تعمیر کرکره اتوماتیک ،درب کرکره ای و تعمیر کرکره مغازه:کرکره برقی ها دارای ساختار بسیار آسان میباشند که با هم قرار گرفتن قطعات و نصب آنها شما دارای یه کرکره برقی میشوید که محاسن بسیاری دارند

از جمله باز و بسته شدن آسان درب میشود نام برد . ابتدا از ولتاژ موتور کرکره های برقی خود اطلاع پیدا کنید و از تعمیرکار کرکره برقی خود مشورت بگیرید ،و در زمان خرابی کرکره برقی شما میتوانید از حالت دستی آن استفاده کنید ،با تجربه بالا در زمینه تعمیر کرکره برقی و نصب موتور کرکره برقی با توجه به وزن کرکره ی شما بهترین ها را برای شما نصب میکنیم.

اجزاء تشکیل دهنده کرکره برقی

اجزاء تشکیل دهنده کرکره برقی شامل موتور کرکره برقی که مهمترین اجزاء آن است تیغه آلومینیوم ،مدار کنترل کرکره برقی ،ریموت ،شفت،اندکپ بلبیرینگ پلیت و ریل های جانبی هستند که با مونتاژ این اجزاءو نصب آنها کرکره برقی تشکیل میشود .از محاسن کرکره برقی میتوان جلوگیری از ورود خاک نیز نام برد و باید توجه داشت که به نمای ساختمان نیز زیبایی خواهد داد .

جنس تیغه درب های اتوماتیک بسیار مهم هستند. جنس تیغه درب های اتوماتیک باید به گونه ای باشند که مقاوم دربرابر سرما و گرما باشند و دربرابر هرگونه ضربه مقاومت داشته باشند. درب های کرکره ای وابسته به جنس تیغه دارای قیمت های مختلفی هستند. تیغه های ارزان بعد از مدت کوتاهی خراب می شوند و از هم جدا می شوند، چرا که آنها از جنس آلیاژ آلومینیوم ضایعاتی هستند، در صورتی که یک تیغه خوب از جنس آلومینیوم درجه یک است و قیمت بالایی دارد.

تیغه رول گیتر

این تیغه در دسته تیغه کرکره های امنیتی قرار دارد. این تیغه درب های اتوماتیک از جنس مفتول فولادی آبکاری شده است و روی آن را یک روکش از جنس آلومینیوم پوشانده است. در انتهای این تیغه ها، ریل های فولادی قرار گرفته و قفل می شوند، از اینرو حتی با وجود ضربه شدید از ریل خود خارج نمی شوند.

تیغه اکسترود

رنگ این تیغه الکترواستاتیک یا ضد خش است و بیشتر در جاهای صنعتی، کارخانه ها و مغازه ها کاربرد دارد. این نوع تیغه درب های اتوماتیک در رنگ های مختلفی در بازار عرضه می شود.

تیغه پلی کربنات یا شفاف

این نوع تیغه نیز مانند تیغه رول گیتر دارای مقاومت بسیار بالایی است، از اینرو در گروه تیغه کرکره های اتوماتیک امنیتی قرار می گیرد. در میان فاصله های این تیغه، لوله هایی از جنس فولاد یا آلومینیوم بکار برده می شود تا امنیت را افزایش دهد. این درب ها ضد حریق هستند و مانع انتقال آتش به جاهای دیگر می شوند. از این کرکره های شفاف در جاهایی مثل بانک ها، مراکز خرید، پذیرش و غیره استفاده می شود تا به آسانی بتوان آنسوی کرکره شفاف را دید. این نوع تیغه بسیار زیبا هستند و در رنگ های مختلف (مسی، آبی، برنزی و …) در بازار وجود دارند. شکیل بودن و امنیت بالای این نوع تیغه باعث شده است افراد زیادی تمایل به نصب این گونه تیغه داشته باشند.

تیغه فوم دار

این نوع تیغه از جنس ورق آلومینیوم یا گالوانیزه هستند و داخل آن نوعی خمیر قرار می گیرد که بعد از قرار گرفتن در کوره آماده استفاده می شوند. تیغه فوم دار غیرشفاف بوده و بدون صدا و سبک هستند. همانطور که از نام آن پیداست به دلیل وجود فوم در درون این تیغه، همچون عایق صدا و حرارت عمل می کنند.

این تیغه ها که رنگ ها و جنس های مختلفی دارند، زیبایی و کاربرد خاص خود را دارند.

تعمیر درب اتوماتیک شامل چندین بخش می باشد: درب اتوماتیک پارکینگ (تعمیر درب ریموت)، تعمیر جک پارکینگ،تعمیر قطعات مکانیک که خود شامل گیربکس و متعلقات آن می باشد.

تعمیر درب اتوماتیک یکی از ملزومات حرفه های امروزی در هر منطقه است . چرا که با توجه به پیشرفت تکنولوژی درصد بالایی منازل بخصوص آپارتمان ها از درب اتوماتیک استفاده می کنند که نصب , خدمات و تعمیر درب اتوماتیک را به یک حرفه پر مخاطب تبدیل کرده است.

تاریخچه تولید درب اتوماتیک

جک های اتوماتیک اولین بار در کشور ایتالیا تولید شد و بعد از مدتی در ایران هم مخاطب پیدا کرد و مدتی از کالاهای چینی در این تکنولوژی استفاده شد. با گذشت زمان مشخص شد قطعات از کیفیت بالایی برخوردار نبودند و رفته رفته دچار فرسودگی شدند .

از این رو که مردم ما لیاقت استفاده از برترین کیفیت و بالاترین خدمات را دارند ولی به هر حال انتخاب با خود مشتریست , ما با استفاده از انواع محصولات خدمت گذار مردم خواهیم بود ولی کیفیت خدمات ما در تعمیر درب اتوماتیک افتخار ماست .

قابل ذکر است که تعمیر درب اتوماتیک یک کار تخصصی می باشد که البته با آموزش دوره ای کوتاه مدت سعی دارند در این بازار برای خود جایی باز کنند که همه یکبار مصرف خواهد بود و فقط برای یکبار مشتری را جذب کرده , ولی به خاطر کیفیت پایین خدمات به زودی در بازار محو خواهند شد.

تعمیر درب اتوماتیک در انواع مختلف:

تعمیر درب اتوماتیک بادی(پنوماتیک):این نوع درب با فشار کمپرسور کار میکند است و تعمیر آن به توسط متخصصین مینا درب انجام میشود

تعمیر درب ریلی پارکینگ و نکات مربوط به آن
تعمیر درب ریلی پارکینگ و نکات مربوط به آن

تعمیر درب اتوماتیک ریلی :دراین درب توسط قرقره و ریل زیر درب حرکت انجام میشود

تعمیر درب اتوماتیک دولنگه پارکنیگی : دراین درب توسط دوجک درب به سمت داخل و بیرون بازوبسته میشود

تعمیر جک ها ، جوشکاری پایه ، تعمیر و تعویض چشمی ، تعمیر و تعویض برد ، ریموت یدک ، کد کردن ریموت و سیم کشی و تنظیمات برد از دیگر خدمات مورد نیاز این نوع درب می باشد.پس از نصب کرکره برقی شما نیاز به سرویس و تعمیر کرکره برقی خود پیدا خواهید کرد که رعایت چندین نکات مهم شما را در داشتن درب کرکره برقی سالم بیشتر یاری خواهد کرد.

تعمیر کرکره های برقی و یا درب کرکره ای که همان کرکره برقی مغازه نیز نامیده میشود دارای چندین بخش است . تعمیر کرکره برقی : با پیشرفت تکنولوژی و ساخت موتورهای پیشرفته با گیربکس چرخ دنده ای تولید موتور کرکره برقی شروع و ساختار اصلی کرکره برقی شکل گرفت که برای تحمل موتورها و عمر مفید آنها دربهای کرکره برقی از آلومینیوم ساخته شده که دارای وزن کمتری هستند.

تعمیر درب اتوماتیک که شامل مدار کنترل چشمی یا فتوسل،فلاشر و گیرنده ریموت (رسیور) و خود ریموت می باشد

در تمام نقاط تهران با چندین اکیپ مجرب آماده انجام خدمات برای شما مشتریان عزیز می باشیم.از لحاظ کیفیت ساخت و تعداد باز و بسته شدن محل نصب انتخاب می شوند.(تعمیر درب شیشه ای و قیمت درب شیشه ای ، قیمت چشمی درب شیشه ای ،تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای)

تعمیر درب کنترلی – تعمیر درب ریموت تعمیرات درب اتوماتیک شمال تهران ، تعمیرات درب اتوماتیک و کرکره برقی غرب تهران- تعمیر درب اتوماتیک و کرکره برقی مرکز و شرق تهران به صورت شبانه روزی انجام می شود.ریگلاژ تیغه های آلومینیوم تعمیرکرکره برقی به رفع ایرادات کرکره برقی خواهد کرد .سرویس و تعمیر موتور کرکره برقی و تعویض خازن از نکات مهم نگه داری کرکره برقی است،مدار کنترل تعمیرکرکره برقی که کارایی آن دریافت فرکانس ریموت کرکره برقی و انتقال آن به موتور و در نتیجه بالا و پایین رفتن کرکره برقی میشود که ورودی آن متفاوت است و بستگی به ولتاژ موتور دارد

تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای

صرفا جهت تعمیرفروشگاه ها و ادارات و مکان هایی نصب می شوند که تعداد رفت و آمد آنها بالا باشند و انواع مختلفی دارند.تعمیر درب اتوماتیک ,تعمیر کرکره برقی و کرکره اتوماتیک و درب کرکره ای تعمیر درب کرکره ای و کرکره برقی دارای قطعات زیادی به شرح زیر است.

قسمت تعمیرموتور کرکره برقی ، لوله و متعلقات و تیغه های تعمیرکرکره برقی که تیغه ها از جنس آلومینیوم و گالوانیزه می باشند.

تعمیرموتور کرکره برقی چندین مدل دارد که شامل تعمیرموتورساید،موتورتعمیر توبولار،موتور ام سی و مدار کنترل یا برد کرکره برقی می باشند.

که همگی نیاز به سرویس و نگهداری دوره ای دارند.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *