موتور ریلی F500 بتا

موتور ریلی F500 بتا یکی ار پر قدرت ترین و بهترین سیستم ها در سری جک ریلی پارکینگی است که با قدرت 1500 کیلوگرم عرضه شده است. در این مطلب کاتالوگ فارسی جک f500 بتا به همراه آموزش قدم به قدم نصب این سیستم اتوماتیک پارکینگی گذاشته شده است.

  1. نصب بیس پلیتاولین گام پس از جانمایی موتور جهت نصب این است که بیس پلیت در سر جایش مستحکم نصب گردد. معمولا جای موتور در انتهای درب است به گونه ای که وقتی درب بسته است موتور حدودا 40 سانتیمتر از فضای ورودی درب را اشغال می کند.
    موتور را می توان پایین روی زمین یا قسمت بالایی درب نصب کرد تا در زمان باز شدن درب فضایی را اشغال نکند. در هر صورت بیس پلیت باید به گونه ای نصب گردد که اولا باعث شود موتور ریلی سر جایش مستحکم باشد و دوما در اثر کارکرد موتور هیچ لرزشی به روی درب ایجاد نگردد.
  2. نصب موتوردر دومین قدم از آموزش و کاتالوگ جک ریلی بتا f500T پس از اینکه بیس پلیت بر روی زمین یا بر روی پایه آهنکشی شده نصب گردید، حالا نوبت این است که موتور بر روی آن پیچ شود. این کار ساده و خیلی سریع است. درب موتور را باز بگذارید تا در انتها جهت سیم بندی به آن دسترسی داشته باشید.
  1. نصب دنده شانه ای یا ریلریل یا دنده شانه ای قطعه ای است که روی درب نصب گردیده و با چرخش، چرخدنده موتور ریلی باعث می شود درب باز و بسته شود. برای نصب این قطعه، درب را کامل باز یا ببندید، یکی از دنده شانه ای ها را بر روی درب نصب کنید و پس از تست صحیح نصب شدنش، iهمه ی دنده شانه ای ها را در راستای ریل اولی نصب کرده و انتها دوباره تست کنید.
    نکته ای که باید توجه شود این است که ریل باید به گونه ای روی چرخ دنده قرار بگیرد که فاصله اندکی نسبت به هم داشته باشند. مثلا در حدود یک میلیمتر تا از قفل کردن این دو جلوگیری شود.
  2. نصب چشمی و فلاشردر این قسمت از آموزش و کاتالوگ جک بتا F500 می بایست به مانند همه ی سیستم های درب اتوماتیک، چشمی و فلاشر نصب گردد. خوشبختانه به واسطه نوع ریلی باز شدن درب می توان چشمی را داخل ساختمان نصب کرد تا در صورتی که خودرو یا شخصی جلو آن قرار گرفت درب بسته نشود. برای چشمی درب پارکینگ می بایست از یک کابل دو زوج تلفنی استفاده شود و چشمی ها در فاصله نیم متری از سطح زمین نصب گردد.
    فلاشر هم که جهت هشدار برای باز و بسته شدن درب به کار میرود باید بیرون ساختمان و بر روی دیوار نصب شود و از یک فاصله مناسب دیده شود. برای این قطعه نیز می بایست از سیم نایلون 2 در 0.5 استفاده نمود
  3. سیم بندی، تنظیم و راه اندازیدر آخرین قدم از آموزش نصب جک ریلی بتا F500 می بایست سیم کشی انجام شده و سیم بندی روی مدار کنترل که بر روی موتور قرار گرفته است انجام شود. پس از آن با توجه به کاتالوگ جک ریلی بتا F500 که در این صفحه قرار دارد، سیستم را برنامه دهی کنید. درب را نیمه باز نمایید و تست نهایی را انجام دهید.

خرید جک ریلی بتا F500 و متعلقات آن

در صورتی که می خواهید جک بتا F500 را خریداری کنید می توانید با مراجعه به فروشگاه مشخصات فنی آن را به صورت کامل دریافت کرده و آن را سفارش دهید. در صفحه مربوط سیستم های جک پارکینگ بتا سایر محصولات و لوازم جانبی این شرکت قرار دارد که می توانید آنها را نیز تهیه نمایید.

Leave a Reply

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *